以下是有錯的
 
 let's go to that restaurant. (
我們去那間餐廳)

Welcome to our restaurant, party of two? (歡迎光臨,請問兩位嗎?)
Yes! Two, we like the non-smoking area.(是的,請給我非吸煙區)
I think I like to have the fried chicken. (我想我要點炸雞)
what can I get for you?(你要點什麼嗎?)
Ithink I’ll take the Pasta. And is there any side dish? (我想我要點一份義大利麵,請問你們有附餐嗎?)
Are you ready to check? (請問你要結帳了嗎?)
How you like our food today? (好的,今天的菜還合你們的胃口嗎?)
Yes, Very goodthere is 500 NT. (是的,非常好,這裡是500)
Thanks. Welcome you to come again. (謝謝,歡迎你再度光臨)


 


-----------------------------------------以上文章引用自奇摩知識+圖文為原所有人版權所有!如有任何問題請告知站長處理!-------------------------------------------------


安格斯牛排專賣店:http://www.tbj.com.tw/?member=af000017132

arrow
arrow
    全站熱搜

    吳妍芸 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()